En helt vanlig tisdag

Tjenis!
Igår var jag på arbetsintervju på änggårdsbackens äldreboende här i Gbg och det känns som om det gick bra men eftersom jag inte skall va i Gbg i sommar så var det tveksamt till om jag fick börja redan nu eller efter sommaren så det verkar iaf som om dom "vill ha mig" (y) Var för övrigt det finaste äldreboendet jag någonsin sett, såg ut som ett slott med jättehögt i tak o massa krusiduller o detajler överallt, vill nästan bo där själv så fint var det. 
 
Idag är det en helt vanlig Tisdag och tro det eller ej men jag startade dagen med att städa wurres rum (!) så nu är det skinande rent och jag känner verkligen att jag har gjort mig förtjänt av att luta mig tillbaka för att spela SC2 o dricka te resten av dagen (y) 
Detta var allt för mig, puss!
 
 
Såhär kan man mycket väl se ut en helt vanlig tisdag, precis vad jag gör idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0