Shark!

Hej hej!
Ikväll har jag jobbat och kom på att jag jobbar imonkväll med, skönt att ha nått att göra för jag har blivit sån himla tjej dom 3 senaste dagarna, lessen, glad, jätteglad, så lessen så jag tror att jag aldrig skall bli glad igen, full av inspiration o vill göra saker o sen tillbaka ner på botten igen, ja, jag har mens.
Men de e ändå mkt på gång i huvvet nu, snart får jag reda på om jag kmr in på alla utbildningar jag sökt vilket jag inte tror att jag gör o de säger jag inte bara pga dåligt självförstoende så kom inte o säg "neej, då du kmr säkert in, du e ju jättebra o bal bla bla" men söker gör jag ändå.
Pratade med en jobbarkompis idag o hon skulle prata med en som har jobbat på äldreboende i Gbg så jag kan bli lite rekommenderad o det är ju bra (y) även om jag kanske inte vill jobba med det i framtiden men man måste ju börja med nått. Huvudsaken o det jag siktar på mest just nu i mitt liv är att bara komma ifrån landet o få bo med världens bästa kille (wurre) i världens bästa stad (göteborg) o då kan man ju faktiskt inte kräva världens bästa jobb (vad nu det är) också.
 
 
Igår var jag i frinnaryd o lekte med Jennifer o Sara, vi gjorde tacos för ovanlighetens skull o sen kladdkaka o myste i en stor hög i soffan alla 3 tillslut trippelsked <3
Egentligen skulle Bibbiano också kommit hem men hon hade massa skolarbete att göra :( Hoppas de inte dröjer allt för länge innan man träffar henne, vi lyckas alltid gå om varandra när hon e hemma e jag i gbg o när jag e hemma e hon i halmstad osv, men jag är iaf glad att jag fick träffa Jennifer (och dej sara, det vet du).
 
Det är första advent om en månad och julafton om en månad -1 dag vilket resulterar i 29 dagar!!! Jag har köpt alla julklappar utom 1, en endaste kvar, om jag inte e tvungen att ge nått till per, skall fråga om det går bra att skita i honom, det är inte helt behövligt att jag får nått av han heller isf.
Nu skall jag läsa bok tror jag, har ju en hel hög med engelska Harry Potter, jag tar en sida i taget.
 
Ps. Måste bara säga att jag vrålälskar mitt nya sharktema här på bloggen L-O-V-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0