Till Paris, till Paris skall jag rida på en gris

Sitter o drömmer mig bort bland massa resor. Jag har hittat en till Grekland som jag o Sara skall boka iaf men känner att det inte räcker riktigt... Jag vill till Paris... <3 Disneyland fyller 20 år i år och det går inte riktigt helt för sig att missa det. Planerar lite på lur att jag skall få med mig wurre dit men det kanske blir svårt, får fråga iaf^^ annars tänker jag nästan åka själv så sugen är jag påt!
Har suttit o kollat på billiga flyg på ryanair och letat ihjäl mig efter hotell men det är lite lurigt att veta var allt ligger när jag aldrig vart där innan. Skall be Bosse B som är erfaren Parisare (enligt Sara) om lite råd nästa gång jag träffar honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0