Sport överallt

Var iväg o tränade lite innan, känns skönt nu efteråt även fast jag bara orkade springa 2km :( Nästa gång skall jag springa 3 men idag körde jag alla andra grejer först så hade tagit slut på krafterna när jag tillslut hamnade på springbandet.
När jag kom hem åt jag fläskfilé och potatisgratäng för andra gången idag. Ninna o Anders kom en sväng med och åt upp det sista av maten så nu slipper jag äta samma imon med iaf (y)
Annars har jag bara gjort massa tråkigheter idag, pumpat däck på bilen, tvättat o strykit, hjälpt mamma att mäta på altanen så vi kan lägga in golv där och diskat. Tänkte ta mig en titt på tvn med men det är ju bara hockey heeeela tiden, är det ens någon som kollar på det?!
Jag kan bli lite arg på tvn när dom sätter in sport på dom vanliga kanalerna och tar bort ordinarieprogrammen istället för att ha all sport på sportkanalerna, det finns ju hur många sånna som helst så vrf i hela friden skall dom ta bort Äntligen hemma och ersätta med äcklig Hockey? Måste förlora massa tittare på det, iaf mig^^
Sen är det ju OS i år med det kan va svårt att ha missat det. Börjar säker lagom till Hockeyn slutar :( Jag är bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0