Nordstan

Skulle åka till nordstan för att växla pengar och handla lite saker som jag skall ha med till Rodhos :)
Eftersom det är så sjuuukt varmt ute så kunde jag bara inte gå i mina jeans så åkte iväg med wurres kortbraller på, kändes som om alla stirrade på mig och undrade om jag var en kille eller tjej men det kan ha vart inbillning med^^
Efter att ha växlat pengar, handlat tidningar + mjölk och ett par skor som var så fula att dom blev snygga bestämde jag mig för att åka hem för jag jag kom på att jag inte ens ätit frukost idag :O
När jag stod o väntade på bussen stod det 2 tjejer som tyckte min uggleväska var jättesöt! Himla glad blev jag då :) Skönt att man kan få komplimanger även fast man har killbyxer på sig ^^ hihi
Nu ringde wurre o sa att han kmr hem, JIPPIE! Hoppas han e hungrig för jag dör snart av hunger!!!

HM där jag köpte skorna fick jag även ett presentkort på 50:- precis som jag fick en annan gång. Huur nice som helst. Vad tycker ni om skorna egentligen? jag vråldiggar dom, mina nya favvisar tror jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0