Jobbar på nytt dagis idag

Skulle gymmat med Bibbi på morgonen idag men ist ringde Dagis-chefen o frågade om jag kunde jobba på 2 olika dagis i Aneby idag. Jag hade 25 minuter på mig från att jag vaknade till att jag skulle sitta i bilen och det gick helt utmärkt enda tills jag skulle ta bilnyckeln ur skåpet, PUTS VÄCK! Ringde till mamma och då hade hon såklart den i sin ficka så jag fick ringa till dagis o säga att jag kmr försent första dagen jag är där + att jag inte visste var det låg någonstans :S Tillslut kom mamma hem med nyckeln och jag kom fram till dagiset, barnen var snälla mot mig så kan tänka mig att jobba där igen faktiskt.
Precis innan min rast så träffade jag på Saras mormor också som städade på dagis, himla trevligt. Tack vare henne kom jag på att jag kunde åka till skogsgatan o rasta (y) På skogsi roffade jag åt mig en macka, te o bulle sen for jag iväg till nästa dagis där alla barnen var så små så dom sov mesta delen av tiden typ ^^
Nu är jag hemma och har ätit minn livs måltid: ungsbakad lax i hummersås och ungsgräddade rotfrukter<3 så jävla gott så jag dör lycklig i mitt matkoma nu.
Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh nej vilken start på dagen! Skönt att den avslutades lite bättre då med en kanonmåltid :)

2012-05-08 @ 18:12:49
URL: http://www.lindaforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0