Blir av med pengar, tjoff!

Hej hej!
Jag har inte bloggat så mkt nu på senare dar, vet inte riktigt vad jag skall skriva om.
Idag och igår har jag suttit o blivit av med pengar framför datorn. Betalade Rodhos till Sara, beställde massa solkrämer, förde över pengar jag var skyldig mamma och sen fick jag damp på mina tänder så slog till på en hemmatandblekning med :O haha
Nä men jag hade 75% rabatt på det så kostar nu 225 ist för 895 så man kan ju säga att det var ganska billigt ändå (om det nu fungerar) någon som testat, Forever white?
Jag har också börjat med att skriva en lisa över saker jag skall ha ed mig på vår lilla resa, shit vad jag är nervös! Vi skall denna gången skita i att ta lugnande piller och ist gå all in på alkoholhaltiga drycker ist för att se om det hjälper bättre mot flygrädslan^^



Såhär kmr jag se ut efter min tandblekning ^^
(Jag vet, e n00b på photoshop)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0