"Mina" möbler

Jag är verkligen dålig på att ta kort just nu, måste börja gå ut i skog o mark och fota lite känner jag.
Eftersom jag inte har några fina bilder jag själv tagit så väljer jag idag ut några stycken från min bildmapp "Fina saker". I denna mapp finns saker på alla möbler och saker jag behöver/vill ha (och ganska mkt mer) den dagen jag blir vuxen och bor i ett fint hus eller stor lägenhet. Dom senaste dagarna nu innan jag somnat så har jag legat vaken och planerat så nu vet jag verkligen hur jag vill att alla rummen skall se ut, nästan iaf ^^ hihi!


En klassisk och nytänkande soffa som är riktigt cool

En flygel måste man ha, så är det bara. Punkt slut.

 

En gammal fin byrå kan man måla i vilken färg som helst och den blir ännu mer fin

 

Någonstans måste man ju förvara virren, lr hur?



Alla bilderna vet jag inte riktigt vart dom kmr ifrån, tror jag mest har googlat eller hittat på olika bloggar typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0