Lördag

Vad händer på en lördagkväll som denna? Jo, vad jag förstår så är det nogon form av sport på tv som är så in i döden viktig. Ja, så ser det iaf ut om man kollar facebook.
Själv har jag lekt med Bibbi o Sara. Vi köpte lite melon, vindruvor och jordgubbar samt någon bit choklad och satte oss i skinngrupperna o bara pratade och hade det mysigt :)
Tidigare denna afton städade jag mammas bil, det var verkligen behövligt. Jag tror hon har kört geggamoja i den, såg iaf ut så. Nu har jag iaf vart i fasten och bilen är stålande ren!
Jag lagade också mat till mig själv idag. Improvisation kallar jag rätten, dvs jag tog allt gott jag hittade hemma och rörde ihop till nån gröt/gryta?! Det bestod iaf utav: Kyckling, couscous, paprika, vitlök, wookmix, nån matlagsningagrädde typ och röd currypasta! Såhär såg det ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0