Lilla tjejen på Lindex

Kom och tänka på en sak som hände mig när jag och Sara var på lindex i måndags. Jag stod ute i affären och testade en tröja för jag orkade inte gå till provrummet för det.
När jag står där framför spegeln kmr det fram ett litet barn på typ 6 år, hon gårmed bestämda steg rakt mot mig så jag böjer mig ner för att ta upp min väska som ligger på golvet så jag kan flytta på mig och släppa förbi barnet.
Istället flyger hon på mig och ger mig en rejäl bamsekram så jag håller på att trilla in i spegeln. Först trodde jag att hon puttade mig så min reaktion var: Oj, nej, shit, oj! Saaraa Hjäälp!
Barnets föräldrar skrattar lite och undrar lika mkt som jag vad fan ungen håller på med. Mer av den familjen hann jag inte se för fort som attan sprang jag där ifrån för att söka tröst hos Sara. Efteråt hade jag samma känsla i kroppen som när jag skall flyga flygplan ungefär, nervös och fullkomligt skräckslagen.
Det låter kanske inte så hemskt, men ni skulle vart där, det var kaos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0