Gratisgrejer

Nu har jag kommit hem från en runda på stan med Kitty o Sara. Handlade en underklänning som jag skall lämna tillbaka för den satt konstigt och sen ett till linne med Bruce på som jag kanske visar imon :) Hittade ett par megadegafina mockastövlar typ som jag bara måååste ha men det fanns bara ett par kvar i butiken com var jättesmutsig så skall ringa till den andra skobutiken imon o se ifall dom har ett par rena till mig som dom kan lägga undan ^^
Efter vi vart på A6 stack vi ner till IcaMAXI som hade massa gåvor till mig<3 och sen hade dom choklad för bara 5:- så alla vi 3 tjejr köpte maxantalet per hushåll = 2 st vardera hihi!


Mina gåvor från Icamaxi<3 Förutom chokladen då den fick jag betala 5kr för :( he he Blink * ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0