Garderobproblem

Igår fick jag panik efter ett sms av Sara. Hon förklarade hur hennes 2 garderober helt random vart proppfulla. Jag kollade igenom min garderob och kände detsamma och rensade drf bort en hylla med sladdar och kameror för att få plats med mer kläder, det gick ju bra. Sen övergick jag till där galgarna hänger och då blir man ju nästan tårögd när man ser att galgarna inte räcker till och dom man använder nu har slutat säljas :'(
JAG ÄLSKAR JU MINA GALGAR!!! Nu måste jag blanda in med några fula trägalgar bland mina fina svarta :(
Jag behöver dessutom en ny garderob, för även om jag nu fyller på med fula galgar så finns det inte mkt plats kvar att hänga på....
Dagens I-landsproblem, jag vet men iaf, det suger!

Förstår ni mitt problem? Jag kan ju inte köpa några nya kläder för DET FÅR INTE PLATS!!!

 



Jag försökte rensa ut lite kläder med. Detta var vad som fick lämna garderoben: Ett par mjukisbyxor, en sovtröja och en randig jobbtröja som gått sönder. Värt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0