Sverige

Nu är jag hemma från Grekland:)  K om hem igår men hann inte mer än hem, packa upp och packa om o ge mig iväg till wurre och där somnade jag bums i hans nysiga armar ^^ Bästa på länge
Idag har vi kollat på SISTA Game of thrones och det kmr inte nytt förrens i april typ!!! Jag tror jag smäller av.
Jag skulle kunna visa en miljon bilder från min o Saras starka resa men jag är smart o bara tar med en kamera utan sladdar till så det blir tilll att visa en annan dag. Sen har jag o Sara faktiskt lovar varandara tt vi måste godkänna alla bilder innan dom publiceras på internet ^^
Jag kan iaf meddela att vi har haft en toppenvecka med mkt varmt väder och vi har hittat 3 nya bästisar från Jkpg i 60-70 års åldern, våra älskade panter-tanter<3
Jag lovar att jag skall uppdatera mer när jag har bilder att visa för annars e de ju inte ens kul.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0