Uppdatering

Hej hej!
Mitt intresse för bloggen är inte vad det en gång var. Jag känner att det finns så mkt annat man kan göra istället, men nu tar jag mig lite tid till min söta blogg.
Jag har "flyttat ut" från wurre och "flyttat in" hos Sara över helgen fast vi hinner typ inte leka nått för båda jobbar hela tiden. Jag har delad tur nu så har 4h rast som jag har spenderat på mat och sömn och nu lite bloggning + kaffe så jag vaknar till liv innan pass nr 2 börjar ^^
Har med mig min skateboard men kom just på att den hinner vi ju ändå inte åka på :( Är sjukt sugen på vattenmelon men orkar verkligen inte ta på mig kläder o gå upp till ica, problematiskt.
 

Kommentarer
Postat av: julia

Hejnu är veckans azum avslutad kolla om det blev du.
Och anmäl dig gärna i veckans nya omgång i samma inlägg. OBS SPAMM ÄR TILLÅTET!!!!!
Lycka till!
http://lullzz.blogg.se/2012/july/veckans-azum-8.html#comment

2012-07-10 @ 22:18:23
URL: http://lullzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0