Söker jobb

Nu är vi tillbaka i småland efters en härlig helg i Gbg med Bruce Springsteen<3 Han var helt underbar men oj vad jag önskar att vi hade sittplats efter 4 timmar ståendes på mina små ben.
Nu har jag bara 2 veckor och en dag kvar på mitt sommarschema på demensboendet. Efter det vet jag inte vad jag skall ta mig till riktigt, kom ju inte in på någon skola i år hlr...
Håller på att söka lite jobb i Gbg och hoppas på att jag får flytta dit till hösten men det är lättare sagt än gjort. Har sökt 5 jobb nu, funderar på att gå ner i level och söka jobb som är mer troligt att jag får till en början som tex McDonalds lr inom äldreomsorgen, det är ju iaf en start på någonting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0