Här kmr den stor uppdateringen

Nu har jag kollat på Den lilla sjöjungfrun och det var kul, men inte så barntillåten egentligen med tanke på att Ursula kallar Ariel för "Den lilla slynan"...
Nu skall jag iaf uppdatera er med lite bilder och text om hur jag har haft det dom senaste dagarna.
På min och Saras "hemliga resa" var vi i Norge såklart och hjälpte Bibbi och Kitty att flytta hem. Vi kom dit, packade bilen, tog en fika, sov och åkte hem.
Igår var E-type i parkhallen i Tranås, vi hade en trevlig förfest och det var kul. Sen hände det att wurres ena framtand flög iväg, kul! Sen tog jag lite kort och sen gick vi till parken där jag knappt hann gå in innan jag mådde illa och åkte hem.
Jag minns inte så mkt från kvällen men på morgonen kom wurres mamma in och sa att Sara låg i källaren och hade skurit upp handen och att hon borde åka in och kolla upp det. Jag fattar ingenting.
Wurre och Timmy åker till Jkåg och fixar tanden och jag sover kvar en bra bit in på dagen, försöker kräkas lite och sova och hoppas på att någon skall komma och rädda mig. När jag inser att det inte finns någon som kmr och hjälper mig reser jag på mig, kräks och åker till Willys och handlar och sedan åker jag gråtendes hem i bilen för jag tycker så synd om mig själv.
Nu har jag ätit lite fruktsallad och känner att det är dags för lite mer avencerad matlagning, det blir lax och ris.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0