En vän när man behöver det som mest

Eftersom jag inte fick nått av wurre på våran dag så kom snällaste Sara med en fin chokladask till mig som tröst. Verkligen en vän i nöden dendär Sara :)
Inatt var en rolig natt, Sara låg först o skrattade i sömnen och kollade på sina fötter? :O efter ett tag somnade jag men vaknade mitt i natten av att jag ville veta vad klockan var men hittade inte någon klocka på bordet. Jag kände efter min mobil i sängen men när jag vaknat till lite så ser jag att det är fan ingen mobil det är hela jävla klockradion Sara har lagt mellan oss i sängen HAHA. Ja, då fick jag iaf veta vad klockan var^^
Nu är jag verkligen trött skall bli skönt med lite sovmorgon imon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0