Asså shiiiet...

Nu har jag verkligen ätit mat. Jag skall berätta för er hur jag gjorde.
Först kokade jag upp riset och under tiden det kokade så tog jag min upptinade laxfilé och la i stekpannan med en klick smör. Jag tog lite flingsalt med smak av citron och ett till med smak av dill och strödde över laxen, samt lite chilipulver och svartpeppar.
Jag kryddade likadant på bägge sidor av fisken och stekte tills riset var klart. Jag la upp allt på en tallrik och gick sedan till kylen för att plocka fram en ask med philiadelphiaost och sen lite fryst dill som jag hade på lager. Dessa 2 saker blandade jag ihop till en mysig smet och smörade på den på laxen.
Sedan mosade jag ihop allt på tallriken så det blev som en gröt för jag kom fram till att jag inte hann hålla på med att ta en lagon stor bit från varje sak på tallriken. Det är lixom bara att tugga och svälja när man blandat ihop allt, ME LIKE!
Det var allt för idag, nu skall jag sova litegranna:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0