4 år med baby <3

God morgon bloggen<3
Idag är ingen vanlig dag för det är Torres&Wurres födelsedag, hurra, hurra hurra!
Jovars, idag fyller vi faktist 4 år tillsammans och lika kär nu som då :) Det är lite tråkigt bara att vi till och med på våran födelsedag måste vara ifrån varandra :( Han är i Gbg o pluggar till tenta och jag är i Aneby o torkar bajs, vet inte vilket som är roligast där? ^^
Saknar grabben rätt så rejält och inte minst just idag heller.
Men det finns alltid nått litet ljus i mörkret, nästa vecka åker jag till Gbg och hälsar på och det ser jag verkligen fram emot, JIPPIE!
Egentligen skulle jag firat denna dag med min andra partner Sara genom en 3rätters på McDonalds och sen bio men nu måste jag ist förbereda inför ett 7timmars-pass på jobbet, kan va kul det med :)
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0