Bebis

Idag har jag jobbat 7-4, det har gått bra. Jag har skickat in min elektroniska tidrapport som jag fick skriva 2 ggr innan jag lurade ut att jag skulle spara den innan... KUL! Sen har jag också lämnat in en annan blankett till försäkringskassan som jag egentligen skulle gjort för 8 dagar sedan men bättre sent än aldrig, eller hur? :)
Imorgon tror jag att jag är redo, redo att ta steget, redo att KANSKE hålla i en riktig minibebis. Jag och mamma skall nämligen åka o hälsa på Harry som jag blivit faster till i början av januari. Jag har ännu inte vågat åka o kolla på honom för tänk om jag skulle tycka den va ful? Alla bebisar e fula när dom e så små tkr jag men nu tror jag att den kanske har hunnit bli söt, hoppas jag iaf.
Efter att vi vart hos Harry skall vi åka vidare in till Jkpg och äta mat på IKEA och handla galgar till mina kjolar. Sen om det blir tillfälle skall jag försöka få med mig mammie till HM där jag planerar att köpa en tröja som jag dör om jag inte får snart, på riktigt alltså.

Idag på jobbet kollade vi på bullerbybarnen, det gör att jag vill ha sommar och kollar på gamla sommarbilder och hittar en på mig och Bibbi från 9an, jag har svart hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0