Skall duscha nu

Hej!
Inatt drömde jag att jag tog Bosses gevär och sköt ner 2 tanter på jobbet och när dom inte helt dog så sköt jag igen o igen o igen och sen tog jag en av tanternas duntäcke och la över för att ingen skulle märka något... det var en äcklig dröm eftersom jag i drömmen inte fattade att man inte skall döda människor sådär :S
Skit i det, nu har jag druckit mitt morgon te iaf, ifag med smak av citron det smakade gott även fast jag inte är så förtjust i just citron annars.
Jag har också hunnit med att boka en bussresa till Gbg imorgon och vunnit en Harry Potter-grej på tradera, NAJS!
Nu skall jag tvätta håret tror jag, fyra dagar sen det gjordes nu så det kanske låter fräscht :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0