Saknar min kille

Har precis ätit fruktsallad och druckit te igen framför tv:n, det var mysigt.
Jag har inte gjort så himla mkt idag, tvättade håret för första gången på 4 dagar och målat lite... det är allt typ.
Under hela denna dagen som jag inte gjort nått på har jag lite smått gått o saknat wurre mest nästan hela tiden och det känner jag väl kan va lite jobbigt när jag bor så långt ifrån honom, eller är det han som bor långt ifrån mig? Eller va?
Aja, jag borde iaf fixa en liten bussbiljett till Gbg snart, då känns allt så mkt bättre, då har jag nått att se fram emot och det blir jag gladare av i dessa tider, snöigt som det är... Usch ja, jag tror jag skall boka en biljett imorgon när jag vaknar. Eller redan nu kanske. Näe, nu saknar jag min lilla fina kille ännu mer :(
Usch ja, nu tror jag att jag skall fortsätta att klippa och klistra lite i mitt fotoalbum innan jag gör en kullerbytta ner i sängen och läser Harry Potter. Det känns som om det går baklänges i boken, dom har lixom inte ens kommit till Hogwarts än... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0