Omålar en tavla

Jag har knappt sovit nånting inatt och jobbat 7-16. En pensionär kräktes på jobbet idag (jag paxade att torka upp de), nu är jag störträdd att det är magsjuka som så snart kmr komma till mig, BUUHU!
När jag kom hem från jobbet tänkte jag sätta mig ner och måla litegranna men precis när jag satt mig ner framför min lilla tavla som aldrig blir klar ropar mamma att jag måste ta in mina täcken, kuddar och madrass som hängt ute hela dagen. Det betydde att jag måste byta sängkläder, dammsuga sängen och dfr ändå i farten dammsuga resten av mitt rum. När det ändå var sån storstädning torkade jag golvet och alla möbler i samma veva sen in i duschen för rengörning av mig själv vilket var behövligt.
Nu är klockan snart nio och jag har fortfarande inte dragit ett enda penseldrag på min lilla tavla... orkar inte det hlr för nu skall jag dricka te och äta en god macka med ost.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0