Myssöndag

Nu är jag hemma hos mamma. Resan gick bra, bussen stannade utanför Landvetter flygplats och jag såg ett flygplan åka upp i luften, säker till ett varmt och trevligt ställe...
Jag har ändå haft det trevligt idag. Sara hämta upp mig vid resecentrum och vi tog nästan raka vägen till McDonald's där vi testade den "nya" Big hot jalapeno, jag tycker den klarar snittet ganska bra, inte lika stakt som jag förväntade mig att den skulle vara men ändå väldigt god så den får betyget medel+ utav mig.
Efter maten åkte vi till IcaMaxi och handlade lite frukt och mackor och sen direkt hem till Lilla Hultrum där vi sedan fick besök av Bibbi och vi myste till det med 2 kannor te och lite vindruvor samt kakor.
Nu skall jag snart sova för imorgon börjar jag jobba klockan 07.00!!!!
Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0