Kamerabesvär

Hej hej bloggen!
Idag har jag kollat på tv i flera timmar. Först biggest loser, sen nån serie sen äntligen hemma och sen biggest loser igen fast svenska.
Sen har jag inte gjort så mkt mer idag, har försökt lära känna min lilla minikamera lite bättre. Jag använder typ aldrig den mer än när jag är ute på farliga äventyr då min systemkamera är allt för klumpig och dyr att laga om olyckan skulle vara framme.
Efter en halvtimmes undersökning av lilla kompaktkameran har jag inte lärt känna den ett dugg bättre, saknar min gamla minikamera lite, anledningen till att jag köpte en ny var för att man kunde ha denna nya under vatten och det är ju häftigt, men uppe på land gillar jag den inte ett dugg nästan.

Här är iaf en bild på dagen outfit lr nått... hihi

Den blommiga koftan är från New Yorker, linnet med GNR köpte jag på Harrods i London och mjukisbrallerna har jag snott från wurre, Inter Sport står det på ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0