Hogwarts

Ikväll har jag och wurre gått till ica och köpt kakor och godis som vi sedan åt tsm med popcorn, nu är min mage sådär mätt och gravidformad så skall bli skönt att sova snart.
Tidigare idag kollade jag nästan igenom hela tradera tror jag, satt i en och en halv timme och bara klickade runt mig för att se vad folk köper för nått egentligen. Hittade en annons på ett par begagnade gympaskor, ganska slitna och inte direkt något särskillt märke, skorna hade fått 2 bud och var uppe i ca 40:- haha, sjukt!
Jag själv var inte direkt på jakt efter några gamla slitna skor lr liknande men hittade ett halsband som jag blev störtglad över att jag hittade, jag talar om ett halsband med Hogwarts logga<3
Har precis fått ett vinnarmejl så skall bara betala och vänta på att mitt finaste halsband kmr med posten typ på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0