Förslag på bloggtema

Halloj bloggen<3
Idag är jag riktigt trött, kunde inte riktigt somna igår även att jag var trött. Läste ett halvt kapitel i Harry Potter men sen kom jag inte ihåg ett endaste dugg vad jag läst om så la ifrån mig boken och försökte somna i en timme ist :)
Klistrade även lite i mitt fotoalbum med, inte så lite hlr 2 timmr satt jag och gjorde hela 7 sidor! Nu har jag "bara" 8 högar med kort kvar att klistra in ^^
Jag sitter och kollar lite på min blogg just nu och känner att jag borde kanske ändra temat/designen lite igen. Har ni läsare några förslag på hur jag skall göra så är det varmt välkommet :) Har verkligen ingen aning om hur jag skall göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0