23 besökare mitt på blanka dan

Ikväll har vi haft redigt fredagsmys. Efter skolan tog Wurre med sig Timmy, Andreas och Rikard hem. Vi alla gick till ICA och handlade tacos som vi sedan lagade och åt av, det smakade bra. Vi testade nån ny variant av krydda, den skulle smaka typ vitlök och nått mer, minns inte men den vart inte så god. Eller ja, den va ju inte äcklig men jag föredrar den vanliga kryddan.
Efteråt kollade vi på film, det vart den "nya" Tintin! Jag tycker den var ganksa bra faktiskt men inte lika bra som Harry Potter lr liknande, no no!
Nu är klockan snart sovdags och jag har haft 23 besökare idag utan att ens länka bloggen på Facebook. Tydligen så var jag bara helt awesome just idag.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0