Dubbel 0 seven

Tja tja!
Igår var jag i Jkpg o shoppade lite, men allt jag köpte var en liten julklapp som någon utav tjejerna skall få i våran julklappslek och en ohyggligt snygg och behaglig tröja som jag skall flytta in i nu i vinter :)
 
 
Efter den iskalla rundan på stan mötte jag upp Sara hemma hos Kitty o vi lagade inget annat än tacos o sen vidare ut i vintermörkret gick vi o kollade på nya Bondfilmen - Skyfall, himlans bra film alltså, jag skall inte säga nått om vad som händer eller om den är spännande lr inte för allttid avslöjar jag för mkt men en sak är säker, Jag rekommenderar (y)
När jag kom hem hittade jag ett litet paket på köksbordet, det var mina Lanza-grejer som hade kommit YAY! Har tidigare bara testat deras silk serum som är så bra så jag tuppar av (överdriver inte) så nu när det var rea på lyko.se så passade jag på att klicka hem shampoo, conditioner, och nån konstig glittergrej som jag tror är för att få mer volym? Återstår att se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0