Vart o shoppat

Idag loggade jag in på banken och upptäckte att mina skattepengar hade kommit, en kvart senare satt jag i bilen påväg till Jkpg.
Första timmarna gick jag på östa centrum och köpte bara rosa saker helt utan medvetande. Senare åkte jag till A6 och handlade fler saker i fler färger och avslutade dagen med McDonald's och CityGross.
 
Det var typ extrapris, smålänning som man är köpte jag slut på lagret.
 
Eftersom wurre flyttar tillbaka till Gbg på fredag är det lika bra att jag förbereder mig med en bra väska att packa i när jag skall åka o hälsa på honom.
 
En sånhär poncholiknande sak har jag letat efter länge, idag hittade jag en som blev min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0