Lugg lr inte lugg?

Mamma håller på att baka nått nytt bröd vi hittade recept på, kan bli spännande att smaka, får återkomma om vad det var för bröd och hur det smakade.
För övrigt funderar jag på att göra en förändring, jag är så sjuuuukt trött på mitt hår. Jag skulle vilja färga det men nu när jag vart utan färg ett år så känns det synd att falla tillbaka i den trenden.
Nä funderar faktisk skarpt, knivskarpt på att klippa lugg. Men det är lite samma sak där, har precis fått ut luggen i samma längd som det andra håret, det som jag trävat efter i så många år och nu när jag väl har det så börjar jag tvivla iaf^^
Ja ja, jag får väl vänta ett par dagar iaf, saxen ligger där den ligger tills jag är helt säker på min sak o klipper till, HAHA!
 
 
Vad tycker ni? Lugg eller inte?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0