Tandsköterska

Hej hej bloggen<3
Jag o wurre gick upp tidigt idag för att tvätta, riktigt nice alltså.
Precis nu har jag skickat in en ansökan till Tandsköterska i Borås, tur att jag fick för mig att gå in på den sidan för jag hade för mig att dom inte hade kursstart nu till hösten men visst hade dom det och sista anmäldingsdatumet är imorgon, tur jag hann.
Funderar på om jag skall anmäla mig till samma sak i Helsingborg också... Tycker det är lite läskigt för tänk om jag kmr in där! :O Jag vill ju inte bo helt ensam i Helsingborg i 1,5 år, det är så långt borta från allt jag tkr om men å andra sidan vill jag inte heller vara arbetslös i 1,5 år o bo hos mamma :( Ja, lite klyven är jag minst sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0