Snart bli jag nästan tjock

Idag lagade jag flygande jacob, jävla gött alltså. Har gått o småätit av den hela kvällen men nu blev det stopp för tandborstning och lika bra var väl det, kan ju inte äta upp allt heller.
Jag har lite småångest över att jag inte rört på mig så mkt på flera dagar nu, Bibbi frågade om jag ville gå på promenad idag men jag va så fräck så jag sa nej men seriöst? man kan ju inte gå på promenad när det regnar? Då är jag hellre inne på ett gym eller liknande men det vill nog till lite innan jag tar mig dit. Mamma har tjatat ett par gånger nu så kan hända att jag tar steget någon dag och helt enkelt följer med, kanske e kul? haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0