RUBRIK

Har precis suttit o målat en bra stund o försökt bestämma mig för vad jag vill ha på mig för kläder dom närmsta dagarna. Önskar jag hade 2 kopior av min garderob, en hos Wurre och en hos Sara fan va skönt.
På tal om Sara, snart kmr hon hit faktiskt. Jag har fått beställning på att sy i ett par braller hon köpt, hoppas det inte är allt för stor uppdrag :O he he
Efter att vi haft symöte skall vi äta chips och kanske dricka lite gott rött och somna sött, vilken poet jag är!
Oj, glömde visst bort att jag var mitt uppe i att betala min bussbiljett, kul om jag hade glömt det, haha!
Nu skall jag äta fisk!
Hejdå

En bild från när vi handlade 8 tårtor på mandelbageriet i Torslanda

Kommentarer
Postat av: Anne

Det där såg ju inte helt fel ut. En tårtoutlet... Mums!!

2012-04-26 @ 19:33:22
URL: http://annewerner.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Det där såg inte helt fel ut du! :D Bor man i närheten måste man ju dit!

2012-04-27 @ 09:51:34
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0