Påskhelgen

Hej hej bloggen<3

Jag har visst inte uppdaterat så mkt men det har inte hänt så mkt hlr. Jag har lekt med Wurre så mkt jag kan och sen har jag vart på kalas och firat mina systrar som fick varsin tröja av mig, Rolling Stones till Lisa och Elvis till Ninna :)
Igår var det påskafton och wurre åkate hem till Gbg. Kvar blev jag med mina fina tjejor som jag söp till det med lite^^ Vi var hos bibbis tvillingar först och sen gick vi till parken där det till min förvåning va riktigt riktigt roligt, det var så himla roligt att alla bilder jag tog är dom fulaste en kamera kan ha tagit, haha!

Nu skall jag mysa i min kigurumi och dricka te :) Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0