Min helg

Hej hej!
I fredags var jag i Jkpg och handlade lite födeksedagspresenter till mina systrar, kan tyvärr inte säga lr visa vad jag köpt än ifall dom ser inlägget^^ Hem från Jkpg tog jag med mih Wurre och Anders som kom med bussen och sedan åkte vi till tranås.
På lördagen, igår, skrev jag högskoleprovet och det var riktigt riktigt svårt tkr jag, kan gå precis hur som helst, chansade på nästan allt och tiden räckte verkligen inte till :( Så när provdagen var slut åkte jag raka vägen hem till wurre och myste lite innan han gick upp klockan 3 mitt i natten för att åka på skidsemester :O
Idag är det första april och jag har precis kommit hem till mamma och om en liten stund skall jag åka till Sara för att kanske baka någonting och kolla på söndagsbion :D
Puss



Nu har jag äntligen köpt mockastövlarna jag pratat om, Dom hade kostat 399:- men jag fick dom för endast 99:- bara för att den ena skon var så smutsig men jag tycker att det typ inte syns :D YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0