Mat och Game of thrones

Idag va wurre i skolan bara en timme, det tyckte jag va lagom :) När han kom hem gick vi o handlade mat och gickhem o lagade den. Märkligt nog blev det varken skinksås eller jordnötssås idag utan TACOS!! Yummy! Och efter det, självklart en hel del godis och kakor ^^ Jag köpte cola med körsbärssmak idag, trodde det skulle va jättegott men det smakade mest körsbär och var inte så gott så jag ville drick uppp hela nej. Jag rekommenderar inte.
Igår började vi titta på Game of thrones (fast wurre har självklart redan tjuvtittat hur mkt som helst) Efter första avsnittet tyckte jag inte att det var så himla kul, det var mest hemskt och jag vart lite rädd men herrn bervid mig övertalade mig om att kolla på ett andra avsnitt och nu har vi kollat på 2 till avsnitt ikväll, jag rekommenderar verkligen (y)


Såhär såg jag ut idag, nu skall vi snart sova för wurre skall till skolan och jag skall hitta på ett annat lur imorgon på morgonen :)


Kommentarer
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

SVAR; Tack så mycket, och jag har tagit dem själv, ja. :)

2012-04-20 @ 08:02:01
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: Hihi, jaa han är supersöt! Och jaa, det är min. Pojkvännen köpte honom till mig i Februari :)

2012-04-20 @ 13:27:09
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0