Jag testar hårinpackning

Idag tog jag en rejäl dusch med dubbel shamponering efter att mamma frågat: Duschar du aldrig när du är hos wurre eller? She break my heart </3
Nä men jag vart faktiskt rätt flötig i huvvet även fast jag faktiskt duschar när jag inte är hemma. Passade även på att testa min hårinpackning från Loréal, hade visst glömt bort att jag hade den.
Det enda jag ogillar med inpackningen var att det tar över 5 timmar för mitt hår att självtorka efteråt men det kan det vara värt för jösses vad mjukt och helt håret känns nu. Jag rekommenderar (y)


Kommentarer
Postat av: minabrun - photography

sv: tack! :)

2012-04-24 @ 17:00:58
URL: http://miinabrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0