Helgen

Halloj bloggen<3
Igår hade vi det himla mys, kan bara inte riktigt hitta min kamera?!? Det var mysigt på våran lilla förfest iaf med bubbel o bastu och allt som hör till men sen tror jag alla blev väldigt sega efter det men vi åkte iaf i till Jkpg och partajade lite samt åt mat på donken YUMMY!
Tog en taxi hem till Aneby 1000 spänn bara, billigt!... eller? Aja, hem kom vi iaf och taxichauffören var jävligt rolig me, Kitty satt o disskuterade kossor och lantbruk med honom haha!
Idag har vi mest tagit det lugnt på förmiddagen. Vi åkte med Kitty o Bibbi hem till Galthult och hämtade våra grejer och Saras bil sen åkte jag med henne tillbaka till Aneby för jag skulle jobba kväll och nu är jag hemma hos mig igen och skall verkligen gå o lägga mig nu.
Godnatt


Sara kör så det ryker


Lite slitna med gött fyllekäk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0