Gymmat med Bibbsan

Var på gymmet med Bibbi en timme ikväll, testade på lite styrkegrejer och jag förstod hur sjukt svag jag verkligen är :S Men det skall det förhoppningsvis bli ändring på, jag får ta en dag i taget och tillslut se ett reultat som får hulken att tappa hakan... eller?
Nä, men lite muskler måste man ju faktiskt nästan ha för att kunna överleva fast jag gillar mest om det är osynliga muskler, det är det jag är ute efter att skaffa nu ser ni! he he

Imorgon finns det planer på att åka till Tranås faktiskt och vad är det som lockar mig dit? Jo, det är cheap monday lagerutförsäljning, yaay! Så för att orka med det måste jag faktiskt få sova lite, nu bums!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0