02:10 14/4 1912

Det är om en timme och 30 minuter exakt 100 år sedan Titanic sjönk till botten.
Var med Bibbi o sara o kollade på filmen i 3D nu ikv.Först och främst till jag säga att om jag inte var tokkär i wurre så skulle jag dödat dör Jack Dawson, snyggaste jag sett typ <3
Jag trodde även att ikväll skulle va kvällen då jag en gång för alla lipar till en film. Vi snackar alltså Titanic, på bio, i 3D men ICKE! Inte en endaste lite fjuttig tårjävel vill rulla ner från min kind. Nårr fel är det nog på mig, Bibbi och Sara satt iaf o snyfftade rätt så rejält, sweet<3 Ett stort minus med filmen var också att 3D"effekten" var urusel, rekommenderar inte men annars är det ju alltid bra med bio pga ljudet osv :)
Nu skall jag borsta tänderna och krypa till kojs.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0