Wurres födelsedag

Tja tja bloggen<3
Nu har jag handlat mig en ny mobil :D Jag fattar inte så mkt och det tar jättelång tid att skriva. Hatar nästan tangentbordet, men det lär jag väl mig ^^
Nu gäller det bara att köpa ett rosa fint skal! För svart, hur kul e egentligen det? Har även upptäckt att Fokis skal hon gör/designar inte bara är för iphone utan för en hel raaad olika mobiler, som tex min :D Men dom kostar en ganska stor peng, så jag vet inte om jag skall slå till riktigt?
Efter att vi köpt telefonen så handlade vi mat och tårta! Så vi åt tacos hemma här och sen en god tobleronetårta (y)
Sen kollade vi på en film, den var lite knepig tkr jag och dom andra håller nog med lite.
Filmen handlade om en jättekanin som såg lite farlig ut men ändå rolig, jag tror den var ganska farlig. Sen var det en kille som var huvudroll, han typ försökte göra en tidsmaskin, lr så gjorde han det på riktigt? Det spelar ingen roll för jag säger nu åt mina bloggläsare att inte se filmen.
I paket av mig fick wurre ett silverarmband, men det var lite stort så jag skall byta det nästa vecka nån gång när jag e i småland :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0