En katt på en väg

Hallå?!? Kan inte alla bara tipsa sina mammor o pappor o kamrater om att jag faktiskt har en blogg!?! Igår hade jag 12 läsare, idag har jag bara 7!!! Det är förfärligt!
Hur som helst. När jag åkte till jobbet idag åkte jag förbi skolan i Vireda. Och mitt på skolgåren ser jag mitt dagisbarn. Hon har blivit så stor att hon har börjat skolan nu! Dom växer upp fort dom små liven :') höhöö!
Nu ikväll när jag åkte hem så var jag mitt uppe i världens bästa och säkert högstaste solosång med "Jag kommer - Veronica Maggio" springer det ut en katt mitt i vägen som försökte göra suicide! Först blev jag arg och skrek. Sen blev jag glad, för det var en sån himla gullekatt och det var tur jag inte dödade den. Sen fortsatte jag sjunga.
Nu har jag ätit macka och druckit lite utav mitt aprikos-te.

Pusshej<3

 

Här e ett kort på en bild jag fotade en dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0