Saras födelsedag [part 2]

Hej hej bloggizen<3
Idag fyller som sagt Sara år och vi har precis kommit hem från jkpg efter att ha sett "Bridesmaids" Det var en jävligt rolig film faktiskt. Hade inte så höga förväntningar eftersom det inte är den typen av film jag brukar se. Men oj vad vi skrattade xD hihi jag rekomenderar den starkt till alla tjejer, för det var verkligen en tjejfilm (y) hihi
Vi åkte btw in till Jkpg lite tidigare för att äta o chilla lite. Vi åt på en pizzeria, Sara valde kebabpizza medans jag nöjde mig med en kycklingsallad eftersom jag hade tryckt i mig en hel del tårta innan ^^ Tårtan åt vi förresten hos Jörgen o Lena :)
Nu när vi har sjungt duett i bilen påväg hem så tänkte vi fira födelsedagen in i det sita så vi har "knäppt varsin kall".
Nu föjer det bilder som jag tagit idag:)

Här e mitt halsbandur jag skickade efter en gång, hämade det idag! Bättre sent än aldrig^^

Här e jag på biografeeen!

Vi dricker bara nyttiga saker och det är dessutsom supergott!

Sara var först i biosalen!!!

Öl är också nyttigt, det är B-vitamin i och dessutom är det jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0