Stackars Timmyboi

Hej hej bloggen<3
Nu har jag ätit. Det blev färgade mackaroner och skinksås som wurre lagat åt mig (y)
Timmy har blivit sjuk i migrän, det är jättesynd om honom. Annars mår vi andra ganska bra :)
Jag försöker få en bakgrund att passa in till min mobil, men alla mina bilder är för stora (!) Jag har iaf lyckats få tillbaka min ringsignal "Smart drag mr. Christer - SMK" Den har jag haft i säkert 5 år nu, så vore lustigt o byta till nån random. Men sorgligt nog funkar inte min "laser beam" som jag alltid haft som sms-signal. Får väl nöja mig med nån annan dålig pling.
Nu skall jag gå o kissa för jag har duckit en halv liter saft :)
Puss

Sånhär e Timmy just nu, stackars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0