Köttfärssås och drinkar

Hej hej bloggen<3
Igår när jag och Sara gjorde köttfärssås tänkte vi att vi skulle prova på nått nytt. För när vi va i Sthlm hos Malin så gjorde hon en fantastiskt god köttfärssås med rödvin och tomatkross med chilismak. Så vi tog steget att också köpa sån tomatkross. Men det resulterade i en smak av jul. Det var inte äckligt, men vi kom överens om att vi skall hålla oss till våra vanliga köttfärssås-rutiner ist :)
Efter maten öppnade vi våran dunk och gjorde ett par drinkar. Vi gjorde en "geting" Den åkte i vasken ganska dirr. Är det någon av er läsare som har några bra drinktips? :)
Vi gick o la oss ganska tidigt eftersom Sara skulle jobba idag kl 7 på morgonen!!! Så nu har jag huset för mig själv ^^ Har tagit mig en dusch och en kopp te och nu sitter jag o kollar lite musikvideos med Queen på youtube :)
Ikväll blite nog lite bärrtzz för att fira att jag vann på Yatzy och en swäng till Tranås på det :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0