Ingen rödvinsmåndag idag

Hej hej bloggen<3
Herregud vad det blev mkt dricka igår sen.. haha! Det slutade med att jag stod o sjöng med plattången som mikrofon i köket till "mix megapols megaparty" och Sara tog kort o filmade, haha!
Så idag när vi skulle åka in till Eksjö o besiktiga min bil fick Sara köra ^^ Bilen gick igenom iaf med bara 2 fel som var 2 olika lampor som var lätt att fixa (y) Han sa att det var en bra bil jag hade och att jag skulle vara rädd om den <3 hihi jag älskar min bil, den e så liten o söt :)
Eter att vi varit på bilprovningen åkte vi till Willys o handlade för vi skulle äta korvstroganoff. Där träffade vi Lena som vi stod o pratade med lite och sen åkte vi till Nisse o Greta o lämnade tidningen till dom. Och sedan vidare hem för att göra stroganoff, den vart god som vanligt ^^
Ikväll skall vi kolla på "Svenska Hollywoodfruar" och bara mysa. Blir inget rödvin idag, även att det är måndag. Vi fick tillräckligt med dryck igår..
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0