Blommorna <3

Först var jag lite smått besvärad över att jag var tvungen att åka ända till chalmers för att hämta en nyckel så jag kan komma in i lägenheten.
Först när jag kmr innanför dörren får jag en liten chock, för jag hade lite glömt hur det kan se ut här ibland^^ Jag fortsätter in i tv-rummet för att se ifall Timmy kanske var hemma. Men ist för Timmy möts jag av världens största trollface på väggen (!) hihi, vikket lur!
När jag sedan går in på wurres rum möts jag av världens finaste och efterlängtade sak: 10 ROSA ROSOR!! ÄNTLIGEN<3 Innan jag hinner veta vad jag tänker o gör har jag ringt upp Sara för att berätta vad som hänt :D
Efter alla dessa år jag har tjajat om rosor utan resultat står dom bar där rätt upp o ner på bordet (y) Nu är jag helst säker på att min kille är världens bästa.
Nu efter att jag har vart så glad att jag nästan fick en liten droppe i ögat, är jag redo för att göra ett blogginlägg om denna händelse. Såhär jag jag tänka mig att ha det varje gånga jag hälsar på :)
Puss

 

Åh, dom e som gjorda för bloggen me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0