Dagen i sin helhet

Hej hej bloggen<3
Nu är jag äntligen hemma efter en långa dag som ändå har gått snabbt.
Först åkte ju jag och Sara till stan. Jag hämtade ut en silversked som jag samlar på och sen en sminkborste. Egentligen vill jag köpa ett par nya skor till hösten/vintern men jag tror fan jag skiter i det o har kvar dom jag hade förra året. Jag är ju faktiskt inte gjord av pengar ^^

Kycklingsalladen på donken = <3


Kaffe på maten (y) Nu har jag 4 klistermärken så nästa gång får jag en gratis kaffe, Jippy!



Sen åkte vi till CG för att köpa minimuffinsformar, men dom hade ju inte det? Jag vart sjuukt besviken, men hittade ett par andra miniformar som kanske kan funka till mina små muffins ändå. Testa måste jag ju iaf [:
Bara för att jag inte fannd et jag sökte köpte jag 2 st rosa vitamin well och en stooor förpackning med drömyoghurt med smak av kola (y)




När vi kom hem bokade vi biljetter till Norge, åker på onsdag <3 Åh va jag längtar efter mina fina tjejer som bor där! Skall bli djävulens roligt att få krama dom lite [:
Kort och gott hann vi knappt komma hem o boka biljetterna föräns vi skulle åka igen. Fast nu då till Tranås på information om tandsköterska. Jag vill verkligen gå den utbildningen, verkar hur bra som helst. Hoppas bara jag kmr in. Var rätt många människor som var på informationen och dom tar bara in 28 st!! :S Hoppas!
Puss

Trogna Sara i bilen med sitt godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0