Hemma och är sjuk

Hej hej bloggen
Förlåt att jag inte uppdaterat föräns nu, men jag har gått o blivit näst intill störtsjuk!! Ont i halsen, förkyld, feber osch såntdär jobbigt. Skulle va skönt att ha en liten wurris som ta hand om mig nu. Men ist sätter jag mig vid datorn o laddar upp bilder och uppdaterar om helgen som varit.
Fredagen började med att vi åkte in till Oslo o åt lite god mat på en indisk restaurang, det var väldigt gott. Sen handlade vi lite chips och sånt som kan va gott att äta på. Sen satt vi på hotellrummet med en öppnad vindunk. Senare kom det fler folk och sen gick vi ut för att se vad Oslo hade att erbjuda.
Vi hittade ett ställe som verkade fett så vi gick in o de va fräckare än fräckast för där spelade Rebecca and fiona! Fett nice :)
Nått som var mindre nice var att det ballade ur så både bibbi o sara gick hem utan sina mobiler, men man får tänka att det kanske kunde vart värre. Det fungerar ju faktiskt att köpa en ny, även om det suger.
Det blev en väldigt sen natt, utestället vi var på stängde vid halv 4 och vi var ju inte direkt först med att gå ut därifrån och sen lite McDonalds på det och en lång promenad tillbaka till hotellet. Det var morgon när vi somnade och det är jag o min partner inte riktigt vana vid så nu har vi ännu en gång gått o blivit sjuka :(

Puss
Lägger upp några bilder från kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0